Op het klantenportaal is veel info te vinden over functionaliteiten (of bv. storingen), voor de ha-praktijk en de apotheek. Je kunt er ook zoeken naar helpkaarten.
Tevens kun je via het klantenportaal aanvragen indienen. Via deze route wordt de dienst clusterbeheer MedZwolle van Pharmaparnters aangeboden. Deze aanvragen kunnen betrekking hebben op praktijkniveau, maar ook op clusterniveau; dit is één portaal geworden.
bijvoorbeeld: ontdubbelingen (individueel samenvoegen), toevoegen derden (fysiotherapie oid, inclusief life-line adres (ziet er als volgt uit (op de puntjes staat uniek cijfercode: 5000 . . . . . @lms.lifeline.nl), en tal van andere vragen, WLZ-instellingen, wijzigingen praktijkartsen, etc.
Letop de clustergerelateerde vragen staan op de tweede pagina.
Het klantenportaal open je door op dit paarse icoontje te klikken:
Hierna wordt gevraagd om inlognaam (inlog naam begint vaak, dat is verwarrend, met klanten\…)
eerste popup (grijs) kun je evt met OK oningevuld wegklikken, daarna kom je in een ander inlogscherm wat (ook) werkt.
Advies is dat minstens een persoon per groepspraktijk een inlog heeft. Enkelen van u hebben dit reeds.
Zie menu voor de mogelijkheden die via het klantenportaal worden ondersteund; helaas is het nu zo dat je eerst pagina 2 van het meldingsjabloon moet oproepen om de clustergerelateerde vragen in te dienen (zoals ontdubbelen/ individueel samenvoegen).
Hieronder de helpkaart van Pharmapartners:
Clusterbeheer via mijn.pharmapartners.nl